piątek, 24 maja 2013

11 pytań :)


Od Kulinarne Wyskoki otrzymałam nominacje do zabawy- 11 pytań. Odpowiadam na 11 pytań a następnie układam swoje pytania i nominuję kolejne 11 blogów :)


„Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie nagrody otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich rozpowszechnianie. Jest to „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadasz na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej, następnie TY masz za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania”. UWAGA: Nie nominujemy osoby, która Ciebie nominowała !!

have fun! :)

1.Jestem....
pożeraczką słodyczy w ilościach hurtowych

2.Czy zdecydowałabyś się na podróż w kosmos?
nie

3.Nie lubię, gdy...
ludzie kłamią

4.Mój ulubiony deser to...
zmiksowane truskawki bez dodatków

5.Co byś zmieniła w swoim życiu?
chciałabym częściej i dalej podróżować

6.Największa kulinarna wpadka...
mini-serniczki z owocami

7.W kuchni unikam...
serników

8.Jednym z moich marzeń jest...
znajomość języka hiszpańskiego, jak ojczystego

9.Być czy mieć?
i to, i to :)

10.W przyszłości chciałabym...
być zawsze szczupła ;)

11.Jaki posiłek/deser wybrałabyś na swój ostatni?
nie mam bladego pojęcia, może... skubaniec? bezy? maltesers'y? ;)


Blogi, które nominowałam:

Pytania:
1. Szczęście to...
2. Ulubiony owoc?
3. Jezioro czy morze?
4. Nigdy nie zjem...
5. Kawa czy herbata?
6. Książka, którą polecasz...
7. Nie lubię...
8. Uwielbiam...
9. Twoje największe marzenie...
10. Osoba, którą podziwiasz...
11. Smak dzieciństwa...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz